سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه در اصفهان | پانسیون مطالعاتی دخترانه در اصفهان

 

کتابخانه در اصفهان  |پانسیون مطالعاتی دخترانه در اصفهان

کتابخانه در اصفهان

ربات طراحی شده بود تا داستان های کودکان را با پیچیدگی های واژگان مختلف بیاندازد و کودکان را به این کودکان آموزش دهد. این مطالعه نشان داد که کودکان کلمات واژگان را یاد گرفتند که ربات در مکالمه خود به دست آمده است. Michaelis و Mutlu (2017) یک ربات را اجرا کردند که برای ایجاد نظرات پیش برنامه ریزی شده در نقاط خاص در یک داستان به عنوان یک کودک با صدای بلند طراحی شده است. یکی دیگر از گروه های محققان یک یادگیری زبان فرانسوی roboticjournalintelligentaGentTosupport را توسعه داد (آزاد،2012). ربات یک انتخاب غذا را با من انتخاب کرد و سپس در مورد این مورد مواد غذایی با کودکان فرانسوی صحبت کرد. این مطالعه نشان داد که این مکالمه مانند بازی به کودکان کمک کرد تا این فرانسوی ها را بشنوند (Freed، 2012). برخی از پروژه های دیگر، عوامل هوشمند را که در آواتار ها تجسم یافته اند، توسعه داده اند. آلن و همکارانش از یک نماینده آواتار برای صحبت با دانش آموزان در شرایط معتبر استفاده کردند، با هدف بهبود درک درک دانش آموزان، تلفظ و واژگان در یک زبان خارجی (آلن، دیواکار، دوروز، Balagyozyan، Zheng، Song و همکاران، 2019). نویسندگان یک نماینده در یک سری انیمیشن علمی کودکان را برای آموزش واژگان علمی کودکان آموزش دادند و این عامل در شخصیت اصلی سریال تجسم یافتعلاوه بر این کار قبلی که به توسعه سیستم کمک می کند، مطالعات دیگر، اثربخشی سیستم های هوشمند توجیه شده در زمینه یادگیری کودکان را ارزیابی کرده اند کتابخانه در اصفهان